FORMULASI TERBARU 2024

DIJAMIN BASMI 100% SEMUT

TANPA ADA SEEKOR PUN YANG TERLEPAS !

DAH PERNAH CUBA MACAM-MACAM TAPI TAK LAMA LEPAS TU SEMUT MASIH ADA ?

INI KERANA…

1X SEMBUR 4 BULAN BEBAS DARI MASALAH SEMUT

TAHUKAH ANDA?

Semut yang ada di kediaman anda tidak dapat dibasmi 100% dengan cara membunuh. Ini kerana semut yang anda lihat didepan mata hanya segelintir dari keseluruhan semut yang ada dikawasan rumah anda. Dengan cara membunuh masalah semut pasti akan datang lagi kerana pembiakan semut sangat pantas dan banyak. Lebih menyakitkan, selagi ada sumber makanan di kawasan rumah anda pasti serangan semut akan berlaku lagi.

GONCANG-GONCANG, SEMBUR KELILING RUMAH, 4 BULAN BEBAS DARI MASALAH SEMUT !

“Alhamdulillah, lepas guna SEMUT BUSTER saya dah tak perlu lagi fikirkan masalah semut selama berbulan bulan. Tak perlu kotorkan rumah dan risau tentang bau racun yang kuat lagi didalam rumah. Sekali sembur je berbulan bulan tak ada semut.”

SEMUT BUSTER

Formulasi terbaru yang dirumus khas menggunakan bahan berkualiti tinggi dan selamat. Teknologi penyerapan ke segala jenis permukaan, dan kesan penyerapan tahan selama 4 bulan. Kesan semburan tidak akan terbatal walaupun terkena air / dimop. Sangat sesuai digunakan di dalam dan di luar rumah/premis

Ramai di luar sana yang ada masalah semut, tetapi hanya jumpa cara selesai yang sementara. Ada yang 3 hari semut datang semula. Ada yang 1-2 minggu semut dah datang semula

TAPI DENGAN SEMUT BUSTER

1 kali sembur jer. 4 BULAN tak perlu nak bersusah susah lagi sembur atau umpan semut yang datang ke rumah. Malah tak perlu fikir dan takut dengan masalah semut selama berbulan bulan

3 LANGKAH MUDAH DAN MESRA PENGGUNA

GEMBIRA TAK TERKATA BILA MASALAH SEMUT HILANG DALAM SEKELIP MATA

POSTAGE BY DHL BARANG SAMPAI BARU BAYAR

Special untuk anda hari ini, kami berikan HADIAH ISTIMEWA seperti dibawah

BARANG SAMPAI BARU BAYAR!

PROMOSI TERHAD

SOALAN LAZIM

Ya betul. Jika diguna dengan cara yang betul pasti tiada semut yang dapat melintas dari garisan semburan yang telah dilakukan selama beberapa bulan. Ini telah terbukti kepada pelanggan yang pernah menggunakan produk ini

Untuk kesan yang baik biarkan semburan yang telah dilakukan kekal dipermukaan selama 1-3hari. Kemudian jika dimop atau jika basah didalam bilik air sekali pun tidak akan membatalkan garisan semburan tersebut. Kerana teknologi penyerapan cecair dari SEMUT BUSTER kekal walaupun dimop atau terkena air

Biasanya jika masih nampak ada semut pasti laluan yang semut lalu tersebut tidak disembur dengan betul. Hanya perlu sembur semula di garisan yang semut dapat ceroboh masuk tersebut dan pastikan tidak ada garisan sepanjang permukaan yang disembur dibiarkan tanpa semburan.  Jika garisan disembur sempurna tanpa putus pasti tidak akan ada semut terlepas lagi

1 botol sesuai untuk keluasan ruang tamu / dapur / bilik

4 botol disarankan untuk penggunaan seluruh rumah

Boleh tapi disarankan basuh guna sabun atau air bersih sudah memadai. Bagi yang mempunyai kulit sensitif atau alahan disarankan memakai sarung tangan ketika melakukan semburan

Ya semut akan mati jika lalu pada garisan semburan yang telah dilakukan. Kebiasannya jika ada cubaan semut yang ingin lalu dan mati di garisan, tidak akan ada kumpulan semut lain lagi yang akan cuba melanggar garisan tersebut. Dan ini membuatkan rumah anda akan bebas semut 100% selama 4bulan jika semburan dibuat dengan sempurna

kami melakukan pos setiap hari kecuali hari ahad. Biasanya 1-3 hari barang akan sampai oleh courier servis yang kami gunakan iaitu DHL atau Ninja Van

SEGALA PERTANYAAN SILA HUBUNGI

PEST BUSTER SOLUTION

5313 NO.48 TAMAN AYER KEROH HEIGHT 1,

75450 MELAKA

60102161215

semutbuster@gmail.com

Disclaimer : Facebook™ or FB is Registered Trademark of Facebook.com www.beztoshop.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any product. All Trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners. Copyright [copyright] 2022 Semut Buster | Terms of Service & Privacy Policy

Disclaimer : Tiktok™ is Registered Trademark of Tiktok.com. The site www.beztoshop.com is not affiliated with Tiktok.com in any way, nor does they sponsor or approve any of product. All Trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners. Copyright [copyright] 2022 Semut Buster | Terms of Service & Privacy Policy

Disclaimer         Privacy Policy         Return Policy